måndag 14 mars 2011

One piece och...


Hej!
Här är en bild på min one piece, den är jätte mysig! Jag vill börja blogga men min mamma lånar min camera och dato, och så har jag inte tid ;). Men ska försöka blogga då och då, iallafall.
Imorgon ska jag klippa mig hos Madde, gå på Spray, och sist men inte minst så har jag scouter. Ifredags kom min bästa vän från Stockholm hit, och hon stannade hela helgen! Jätte roligt! Ikväll blir det Familjen Annorlund, med mamma. Det är säsongs avslutning. Imorgon kommer det en bild på hur jag klippt mig, om det blir någon större skillnad.
God natt!
P.S. Jag ska nog göra om bloggen snart.
Kram Jennie

1 kommentar:

  1. Hejsan♥
    Familjen annorlunda är roligt!
    Kul att din bästa kompis från stockholm kom till er!
    Jag läste på din mammas blogg!hihi

    Tack för kommentaren som jag fick!

    Kram Julia

    SvaraRadera