onsdag 13 april 2011

Hej!

Hur mår ni? Är allt bra?

Ni får ursäkta att jag inte har gjort inlägg (det är ändå inga som läser min blogg),

menhar varit ''döds-sjuk'' sen förra inlägget. Just nu

känner jag mig lite som gubben här ovanför.

Men det har varit jobbigt för mig den senaste tiden.

Nu har jag mest troligt haft magsjuka, halsfluss, och någon

virus infektion i munnen. Så jag har inte kanske fått i mig så

mycket näring. Men nu känns det bättre. Det är bara infektionen i

munnen kvar, men den håller på att försvinna.


Nog med mig! Hur har ni mått den senaste tiden?

Allt bra?


Imorgon försöker jag göra ett inlägg på mina converse.


Kram Jennie

1 kommentar:

  1. Hejsan♥
    Jag har mått JÄTTE bra den senaste tiden!
    Har många i din familj varit sjuka? Hörde att din mamma hade varit sjuk...

    Jag läser din blogg!hihi

    ha det bra!
    Kram Julia♥

    SvaraRadera