lördag 27 november 2010

Nu startar jag...!


Nu ska jag äntligen börja med min blogg på riktigt! Tyvärr så har jag tappat bort min camera laddare, men kommer få låna mammas:) Jag ska försöka skriva ett inlägg varje dag.
Har precis målat om mitt rum, från vitt till svart! Det känns underbart! Allt känns så mycket större! Min klass har stått på julmarknaden idag och sålt hembakat bröd, kakor, godis och även en tårta! Man kunde också köpa potatis, kransar och ved. Vi försöker samla ihop pengar till klass-kassan. Tack säger jag till alla föräldrar! Jag vill också gratta min klasskompis Oscar som fyller tolv idag! Grattis!
Det var mitt första riktiga inlägg! det känns kul!
Ha en fortsatt bra helg önskar
Jennifer


2 kommentarer:

  1. Hejsan! Vad fint ditt rum har blivit:D
    Synd att vi inte kunde komma till julmarknaden:( i så fall skulle jag såklart köpt något av er:)Kul att du har börjat blogga igen!!
    Alva hälsar att du ska kika in på hennes blogg som heter:http://dream-alva.blogspot.com/
    Ha en bra dag kram/moan<3

    SvaraRadera
  2. Hej Jennifer!
    Så kul att du är med i min utlottning, vi får hålla tummarna att du vinner. Den skulle passa perfekt i ditt nya fina rum. Vet att du ville ha tapetet med fåglar på men jag tycker vitt är fint!

    Hälsa mamma
    Kram Anna

    SvaraRadera