söndag 5 december 2010

2:a advent!














Hej allihopa!
Det här med ett inlägg per dag funkade inte så bra... Men jag tyckte det var dags igen:)
Det här är bilder från julmiddagen, från igår. Pappas jobb bjöd dom anställda och deras familjer på julbord. Det bästa med julbordet var att man fick dricka hur mycket julmust som helst!
Jag hatar att vara med på bild, men idag bjöd ¨lilla¨ jag på en bild:) Tiden går fort, tänk! Redan 2:a advent. Vi var på lite ¨mingel¨hos våra grannar, dom ville fira att dom bott här i drygt 2 månader, eller var det mer?;) Jag gillade övervånningen på resturangen...
Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Hej gumman min!
    Visst hade vi en härlig dag tillsammans!
    Ha en bra vecka!
    Kram MAMMA!

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Väntar på ett nytt inlägg!
    Kram

    SvaraRadera